Tips & Advies over online restaurant marketing

Je bent hier: Home » Tips & Advies over online restaurant marketing

Op deze pagina vind je tips & advies over:

Hoe je met jouw restaurant hoger in Google komt.
Hoe je meer reserveringen via jouw eigen website krijgt.
Hoe en welke sociale media kanalen je het beste kunt gebruiken.
En nog veel meer…

Chatten met je gasten via Google

Chatten met je gasten via Google

Google Mijn Bedrijf heeft nu ook een chatfunctie Wist je dat je vanuit de Google Zoekresultaten of Google Maps een chatbericht naar bedrijven kunt sturen? Zo kunnen je gasten gemakkelijk een vraag stellen. Die vraag ontvangt je via de App van Google Mijn Bedrijf, en...

Google kenmerken die de vindbaarheid van jouw zaak verbeteren

Google kenmerken die de vindbaarheid van jouw zaak verbeteren

Met deze kenmerken wordt jouw zaak beter gevonden Jouw gasten gebruiken Google om een restaurant, hotel of andere horecazaak te vinden. De kenmerken die in het Google bedrijfsprofiel van jouw zaak zijn vast gelegd hebben invloed op de vindbaarheid van jouw zaak. In...

Alle Google Bedrijfscategorieën voor de horeca op een rij

Alle Google Bedrijfscategorieën voor de horeca op een rij

Beter gevonden worden met relevante categorieën Google gebruikt de categorieën uit je Google bedrijfsprofiel om te bepalen of jouw horecazaak relevant is voor de opgegeven zoekopdracht. Relevantie is één van de drie pijlers waarop Google de rangvolgorde van de lokale...

Met welke zoektermen worden jouw concurrenten gevonden?

Met welke zoektermen worden jouw concurrenten gevonden?

Welke zoektermen zijn goed voor jouw restaurant? Als je een nieuwe website voor jouw restaurant wilt laten maken zal je tekstschrijver of webdesigner je vragen op welke zoektermen je gevonden wilt worden. Een eerste reactie is dan waarschijnlijk restaurants in...

Met welke zoektermen wordt jouw restaurant gevonden?

Met welke zoektermen wordt jouw restaurant gevonden?

Via Google naar een restaurant De meest gebruikte zoekopdracht om op Google een restaurant te vinden is 'restaurant in plaats', waarbij de plaats is waarin een restaurant wordt gezocht. Bijvoorbeeld 'restaurant in Amersfoort'. Natuurlijk worden er nog veel meer...

Goed op Google Maps met deze presentatie of workshop over Google Mijn Bedrijf

Goed op Google Maps met deze presentatie of workshop over Google Mijn Bedrijf

Tijdens deze workshop over Google Mijn Bedrijf verbeteren we het Google bedrijfsprofiel van jouw zaak. We zorgen dat jouw bedrijf in de juiste categorie staat, de adresgegevens, openingstijden en kenmerken kloppen en het fotoalbum compleet is. Resultaat: meer omzet omdat je bedrijf beter wordt gevonden in Google! De inleiding van deze workshop is ook geschikt als (branche onafhankelijke) presentatie, keynote of masterclass van ca. 30 minuten op een klantendag, evenement of bijeenkomst van groothandels, leveranciers, bedrijfs-, branche-, winkeliers- of netwerkvereniging.

Hoger in Google met een optimaal Google Bedrijfsprofiel

Hoger in Google met een optimaal Google Bedrijfsprofiel

Staat jouw zaak wel goed op Google? Als je met Google een restaurant zoekt, dan zie je dat Google handige informatie van dat restaurant laat zien zoals: de adresgegevens de openingstijden het telefoonnummer een knop om de website te bezoeken een link om online te...

Esther Borggreve van Queen of Hearts en John-Pierre Cornelissen van Horeca Webservice

Check nu de website van jouw restaurant

Op welk e-mailadres wil je de checklist ontvangen?

Gelukt! Controleer je e-mail inbox om je aanmelding te bevestigen.

Stappenplan 'Hoger in Google'

Op welk e-mailadres wil je het gratis stappenplan ontvangen?

Gelukt! Controleer je e-mail inbox om je aanmelding te bevestigen.

Pin It on Pinterest

Share This